Onze tips:

  • Vraag gratis en vrijblijvend meerdere offertes aan voor marktonderzoek.

Mediaonderzoek

Midden in de economische recessie vergrootte Randstad de sponsorbijdrage aan het team van Williams in de Formule 1. Dit soort strategische keuzes worden onder andere gemaakt op basis van mediaonderzoeken. Mediaonderzoek toetst de investeringen in media-activiteiten.

Mediaonderzoek is niet alleen voor grote bedrijven van belang maar helpt ook kleinere bedrijven om hun media activiteiten te optimaliseren.

Mediaonderzoek kijkt niet alleen naar uw manier van adverteren, maar beslaat het complete media scala van uw organisatie. De resultaten van een mediaonderzoek helpen u bij het plannen en begroten van mediactiviteiten. U weet immers nu uit onderzoek wat de beste manieren zijn om u in de media te profileren.

Mediaonderzoek vraagt om een gedegen kennis van alles wat met media te maken heeft. Ook is het moeilijk om de vaak subjectieve belevenissen die gepaard gaan met deze branche goed in onderzoeksresultaten vast te leggen. Kies daarom zorgvuldig een bedrijf uit met een gerenommeerde staat van dienst en een creatieve doch professionele aanpak.